ilkogretimvideo.com Videolarını izleyemiyorsanız tıklayınız.
2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Matematik Derslerimiz İbrahim Hoca Tarafından Verilmektedir

4. SINIF | Konu Anlatımları Kategorisi / Uzunluk Ölçüleri videosu

İbrahim HOCA'dan Evinizin Konforunda 3., 4. , 5. , 6., 7. ve 8. Sınıflara Matematikten Canlı Dersler.

Gerekli Tek Şey e-mail Adresin, Adın ve Soyadın

Haftada 4, Ayda 16 Saat Sadece 120 TL( Ödemeler Aylık Olarak Havale İle Yapılır. )

Kayıt ve Ders Zamanları İçin Ayrıntılı Bilgi: 0507 215 26 58

EVİNİZDEKİ ÖĞRETMEN

Konu anlatım videolarımız sitemizden kaldırılmıştır.


Konu anlatımı ve diğer tüm videolarımıza 4. SINIF DVD'sini satın alarak ulaşabilirsiniz.


Hemen Satın Almak için TIKLAYINIZ.

4. sınıf dvd sini satın almak için tıklayınız.
7948 kişi izledi.

4. sınıf matematik dersi uzunluk ölçüleri videolu ders anlatımı

Uzunluk Ölçüleri

MİSAFİR OLARAK YORUM YAZ

Ilkogretimvideo.com üye olarak yorum yazmak için üye girişi yapınız eğer henüz üye değilseniz şimdi üye olmak için tıklayınız.

YORUMLAR Toplam 21 yorum bulunmaktadır.

misafir

05/04/2017, 16:04:31
0 Olumlu, 0 Olumsuz
BU NE YHA

misafir

26/04/2015, 19:49:46
1 Olumlu, 0 Olumsuz
Çok güzel bir site ama konu anlatımları kaldırılmış lütfen konu anlatımlarını açın bugün 26 nisan pazar 28 nisan salı günü sınavım var4. Sınıfım lütfen

misafir

03/04/2015, 19:06:26
0 Olumlu, 1 Olumsuz
çok güzel bir sitte

misafir

27/11/2014, 13:52:51
0 Olumlu, 1 Olumsuz
Bir Şey Anlatmadınız .Anlatma Şeyi Nerdeki Zaten.BEN DİYORUMKİ DOĞAL SAYILARIN OKUNUŞU DİYORUM SEN BANA GİTMİŞSİN UZUNLUK ÖLÇME . TÖBESTAFURULLAH .

egosman

05/05/2013, 20:21:37
2 Olumlu, 3 Olumsuz
BU NE YA? AÇAMIYORUM YAN UYGULAMA NE ARKADAŞ BİLEN VARSA SÖYLESİN

king33

24/03/2013, 07:38:42
2 Olumlu, 2 Olumsuz
videoların hiç birir açılmıyor Saygılarınızla King33

king33

23/03/2013, 16:58:24
2 Olumlu, 4 Olumsuz
Açamıyorum admin.

misafir

20/01/2013, 01:29:46
2 Olumlu, 5 Olumsuz
videoların hiç biri açılmıyor

misafir

25/12/2012, 19:02:43
2 Olumlu, 5 Olumsuz
begenmedim

Ozan ekin biçen

24/12/2012, 16:39:29
1 Olumlu, 2 Olumsuz
güzelll

selinn84

06/12/2012, 09:28:53
0 Olumlu, 3 Olumsuz
SÜPER YA ANLADIM

misafir

14/11/2012, 19:29:16
0 Olumlu, 3 Olumsuz
olmuyo lan

elif-2002

23/05/2012, 15:46:15
1 Olumlu, 1 Olumsuz
tş çok güzel

misafir

25/04/2012, 19:09:29
2 Olumlu, 1 Olumsuz
Çok yararlı. Ben çok beyendim. Teşekkürler.

REVAHA

04/04/2012, 16:53:46
1 Olumlu, 1 Olumsuz
lik

Ceza75

27/03/2012, 19:24:52
1 Olumlu, 2 Olumsuz
evt yararlı

hakangun16

15/03/2012, 15:33:01
2 Olumlu, 2 Olumsuz
HARİKA BİR ŞEY

misafir

10/01/2012, 11:45:10
2 Olumlu, 3 Olumsuz
izledim... çok yararlı bir site

doruk

21/12/2011, 18:09:19
3 Olumlu, 2 Olumsuz
Çok güzeldi,bizim okulda 2. dönem ama ben önceden öğrenmek istedim öğretmen 2. dönemde sorarsa herkesi şaşırtacağım :) sağolun hocam!!

misafir

13/12/2011, 08:30:55
2 Olumlu, 3 Olumsuz
ben sonuna kadaaaar izlemedim